AL
Albania
DZ
Algieria
AS
Arabia Saudyjska
AR
Argentyna
AU
Australia
AT
Austria
BE
Belgia
BY
Białoruś
BA
Bośnia i Hercegowina
BR
Brazylia
BG
Bułgaria
CN
Chiny
HR
Chorwacja
CY
Cypr
CZ
Czechy
DK
Dania
EC
Ekwador
EE
Estonia
FI
Finlandia
FR
Francja
GR
Grecja
ES
Hiszpania
NL
Holandia
IN
Indie
ID
Indonezja
IE
Irlandia
IS
Islandia
IL
Izrael
JP
Japonia
YU
Jugosławia
CA
Kanada
KE
Kenia
CO
Kolumbia
KR
Korea Południowa
CU
Kuba
LI
Liechtenstein
LT
Litwa
LU
Luksemburg
LV
Łotwa
MK
Macedonia
MT
Malta
MA
Maroko
MX
Meksyk
MD
Mołdawia
MC
Monako
DE
Niemcy
NO
Norwegia
NZ
Nowa Zelandia
PL
Polska
PT
Portugalia
ZA
Republika Południowej Afryki
RU
Rosja
RO
Rumunia
SM
San Marino
SG
Singapur
SK
Słowacja
SI
Słowenia
US
Stany Zjednoczone Ameryki
CH
Szwajcaria
SE
Szwecja
TN
Tunezja
TR
Turcja
UA
Ukraina
VA
Watykan
HU
Węgry
UK
Wielka Brytania
VN
Wietnam
IT
Włochy
1. Jak aktywować usługę ? Czy musimy podpisać jakąś umowę ?
Aby aktywować usługę należy wypełnić "
Formularz zamówienia
".
w którym wybieracie Państwo rodzaj usługi, najdogodniejszą dla siebie formę płatności
i wpisujecie dane swojej firmy. Następnie wysyłamy do Państwa pocztą elektroniczną
pro-formę oraz druk przekazu/przelewu. Usługę aktywujemy po otrzymaniu przez nas wpłaty.
W celu przyśpieszenia aktywacji usługi potwierdzenie wpłaty możecie Państwo przesłać na
bezpłatny numer faxu 800 592 392. W ciągu 1 dnia roboczego uruchamiamy usługę,
przesyłamy na adres e-mail kody dostępu oraz pocztą fakturę VAT.
2. Co należy wpisać w zamówieniu w polu "Kryteria selekcji inwestycji planowanych" ?
W polu "Kryteria selekcji inwestycji planowanych" należy wpisać
słowa kluczowe jakie mają wystąpić w przedmiocie inwestycji. Można również podać
branże lub opisać słownie jakie inwestycje Państwa interesują.
3. Czy usługę może wykupić osoba prywatna ?
Nie, nasze usługi komercyjne skierowane są wyłącznie do firm.
4. Jesteśmy zainteresowani ofertami z bardzo nielicznej grupy inwestycji planowanych. Czy cena za usługę uzależniona jest od ilości przesłanych ofert na e-mail ?
Nie, opłata za usługę jest stała i zależy wyłącznie do rodzaju wykupionego abonamentu.
5. Nie chcemy już korzystać z serwisów informacyjnych BIZZONE. Co należy zrobić?
Aby zrezygnować z naszych serwisów należy wysłać na nasz adres e-mail lub na numer faxu pismo informujące o rezygnacji z usługi.
6. Jak zmienić nasze hasło dostępu do serwisu ?
Hasło dostępu do serwisu można zmienić kontaktując się z BIZZONE. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronach.
7. Jak długo od złożenia zamówienia trzeba czekać na aktywację usługi ?
Termin aktywacji usługi zależy od szybkości dostarczenia przez Państwo potwierdzenia zapłaty za pro formę lub kopii przekazu/przelewu. Chcąc przyśpieszyć aktywację proszę przesłać nam potwierdzenie zapłaty na bezpłatny numer faxu 0-800 592 392 proponujemy lub na adres e-mail: biuro@bizzone.pl
Po jego otrzymaniu aktywacja następuje w ciągu 1 dnia roboczego.
8. Czy aby przedłużyć abonament muszę złożyć osobne zamówienie ?
Nie, przedłużenie abonamentu na następny okres następuje po zapłaceniu wcześniej wysłanej proformy jeśli Użytkownik nie złoży rezygnacji z dalszego korzystania z naszej usługi.
9. Jaka jest forma płatności za usługę ?
Przy pierwszym zamówieniu abonamentu Użytkownik otrzymuje do zapłaty pro formę lub druk przekazu/przelewu. W przypadku użytkowników kontynuujących korzystanie z naszych usług termin płatności wynosi 18 dni. Opłaty za usługę dokonywane są przelewem na podany numer konta.
10. Co zrobić aby uzyskać zaświadczenie obniżenia wpłat na PFRON ?
Zaświadczenia obniżenia wpłat na PFRON są wysyłane do każdego klienta, który dokonał terminowej wpłaty za usługę.
11. Mamy opłacony abonament, a nie możemy się zalogować do systemu. Dlaczego ?
W przypadku braku możliwości zalogowania się do serwisu prosimy o kontakt z Działem Technicznym.
Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronach.
12. Dlaczego otrzymywane przeze mnie informacje o inwestycjach planowanych nie są zgodne z przedmiotem mojej działalności ?
Informacje o Inwestycjach Planowanych wysyłane są do Państwa w oparciu o założone w zamówieniu słowa kluczowe. Przyczyną braku precyzji otrzymywanych raportów może być niedokładne określenie przez Państwo słów kluczowych w polu Kryteria raportów w formularzu zamówienia. W celu zmiany tych danych prosimy o kontakt z www.bizzone.pl/przetargi/. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronach.
13. Czy na jedno hasło można korzystać na kilku komputerach ?
Tak, hasło dostępu do naszej bazy danych o inwestycjach planowanych jest uniwersalne
i można z niego korzystać na każdym komputerze z dostępem do internetu, przy czym równocześnie
może z niego korzystać 3 użytkowników.
14. Jak często i o której godzinie wysyłane są raporty z bazy ?
Raporty dotyczące informacji o inwestycjach planowanych zamieszczonych w naszej bazie
wysyłane są do klientów od poniedziałku do piątku o godzinie 19.00.
15. Czy udostępniacie bazę na CD lub w jakiejś innej formie plikowej ?
Nie, baza inwestycji planowanych udostępniana jest tylko na naszych stronach internetowych.
16. Czy serwis dostępny jest w innych wersjach językowych ?
Aktualnie serwis dostępny jest tylko w polskiej wersji językowej.
17. Co to są kody CPV?
Kody CPV ( COMMON PROCUREMENT VOCABULARY) są unijnym odpowiednikiem Polskiej
Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU).
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z
Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.